slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3 slideshow 4

Javna licitacija za rezervaciju pijačnih tezgi i prodajnog prostora gradske pijace u Bačkoj Topoli za 2017. godinu

Topolyai városi piac pultjainak és elárusitóhelyeinek nyilvános árverése

OGLAS o izdavanju u zakup poslovnog prostora u Bačkoj Topoli

Na osnovu Odluke Nadzornog  odbora  JP”Tržnica” Bačka Topola, objavljuje oglas o izdavanju u zakup poslovnog prostora u Bačkoj Topoli. Izdaje se u višegodišnji  zakup poslovni  prostor  Istočne pijačne hale u Bačkoj Topoli,  ulica Karađorđeva bb.

Trznica

Javno preduzeće za održavanje pijace i pružanje usluga na njoj „Tržnica“ Bačka Topola, Karađorđeva bb. (skraćeno: JP «Tržnica» B.Topola) osnovano je Odlukom Skupštine Opštine Bačka Topola 20. decembra 2001. godine.

Registrovana delatnost JP «Tržnice» je: trgovina na malo na tezgama i pijacama.

Misija

Svakodnevno angažovanje i motivisanje zaposlenih na stvaranju novih ideja radi proširenja ,unapređenja i modernizacije raspoloživih kapaciteta poslovanja kako bi se :
- prodavcima omogućio maksimum uslova da plasira svoje proizvode i ostvari prihod i potrošačima omogućio veći izbor u okviru konkurentskog okruženja
- kreiranje atraktivnog okruženja i korišćenje svih postojećih resursa u kome će potrošači i prodavci uživati u prijatnoj ,stimulativnoj i lako dostupnoj sredini .
- podsticanje manjih proizvođača da na ovim tradicionalnim prostorima nude originalne proizvode sa obeležjima vrednije hrane :Regionalni brenovi, hrana sa oznakama geografskog porekla i organska hrana

Vizija

Pijace na malo (Tržnica) budućnost treba da traži u uvođenju novih sadržaja ponude:
- vrednija i organska hrana;
- sveže voće i povrće (od poznatog proizvođača koji je istovremeno i prodavac);
- ponuditi proizvod koji u istom danu prelazi put „od njive do trpeze“.
- Graditi dijalog sa svojim cilјnim grupama.
Zato u globalnom smislu, projekciju razvoja pijačne delatnosti ćemo tražiti u
- sadržajnom obogaćivanju ponude,
- infrastrukturnog uređenja i opremanja pijace u skladu sa Zakonom o bezbednosti hrane na jednoj i
- očuvanja njihove specifičnosti , na drugoj strani. Kupci, potrošači i korisnici usluga , koji se svi objedinjuju zajedničkim terminom
Korisnici, predstavlјaju početnu i završnu tačku aktivnosti preduzeća. Poslovne procese u preduzeću ćemo u narednim godinama formirati na povećanju vrednosti za korisnike.

 

© 2014 Sva prava zadržana; Designed by aghabogha