OBAVEŠTENJE ZAKUPCIMA I GRAĐANIMA

Iz tog razloga ćemo morati da se organizujemo na malo drugačiji način u odnosu na dosadašnji.

Za održavanje ove manifestacije je potrebno fizički odvojiti deo pijace od istočne pijačne hale pa do Karađorđeve ulice i oba platoa parking prostora. Ovaj deo se koristi za izložbene potrebe a takođe i istočna hala i deo do glavne ulice.

Pijačari i građani će imati jedan veliki prolaz (ulaz-izlaz) kod mesta za kamione ili prema kasarni  kao i dva mala prolaza za građane.

Mesta za parkiranje će biti na zelenoj površini oko novog parking placa i prema kasarni i Agrobačkoj.

Nadamo se da će svi imati razumevanja i strpljenja i da se neće praviti problemi.

 

Unapred se zahvaljujemo na razumevanje i Vašoj podršci !

 

                                                                                      PIJAČNA UPRAVA

Misija

Svakodnevno angažovanje i motivisanje zaposlenih na stvaranju novih ideja radi proširenja ,unapređenja i modernizacije raspoloživih kapaciteta poslovanja kako bi se :
- prodavcima omogućio maksimum uslova da plasira svoje proizvode i ostvari prihod i potrošačima omogućio veći izbor u okviru konkurentskog okruženja
- kreiranje atraktivnog okruženja i korišćenje svih postojećih resursa u kome će potrošači i prodavci uživati u prijatnoj ,stimulativnoj i lako dostupnoj sredini .
- podsticanje manjih proizvođača da na ovim tradicionalnim prostorima nude originalne proizvode sa obeležjima vrednije hrane :Regionalni brenovi, hrana sa oznakama geografskog porekla i organska hrana

Vizija

Pijace na malo (Tržnica) budućnost treba da traži u uvođenju novih sadržaja ponude:
- vrednija i organska hrana;
- sveže voće i povrće (od poznatog proizvođača koji je istovremeno i prodavac);
- ponuditi proizvod koji u istom danu prelazi put „od njive do trpeze“.
- Graditi dijalog sa svojim cilјnim grupama.
Zato u globalnom smislu, projekciju razvoja pijačne delatnosti ćemo tražiti u
- sadržajnom obogaćivanju ponude,
- infrastrukturnog uređenja i opremanja pijace u skladu sa Zakonom o bezbednosti hrane na jednoj i
- očuvanja njihove specifičnosti , na drugoj strani. Kupci, potrošači i korisnici usluga , koji se svi objedinjuju zajedničkim terminom
Korisnici, predstavlјaju početnu i završnu tačku aktivnosti preduzeća. Poslovne procese u preduzeću ćemo u narednim godinama formirati na povećanju vrednosti za korisnike.

 

© 2014 Sva prava zadržana; Designed by aghabogha